O Simon Barrow είναι γνωστός ως ο πρώην Brand manager καταναλωτικών αγαθών (στην Knorr -τώρα Unilever- και στη συνέχεια στην Colgate) ο οποίος δημιούργησε το The Employer Brand approach, καθώς και για την αποστολή του «να φέρει ό,τι καλύτερο από το brand management στους ανθρώπους στην δουλειά». Ήταν μία πραγματικά ριζοσπαστική ιδέα τότε, στη δεκαετία του ’90, η έννοια του Employer Brand, η οποία εξελίχθηκε και αποτελεί πλέον μία καθιερωμένη παγκόσμια έννοια με περισσότερα από 4 εκατομμύρια αποτελέσματα στο google.
Ο Simon έχει μέχρι σήμερα ολοκληρώσει περισσότερα από 500 assignments για λογαριασμό μίας πληθώρας εταιρειών, ενώ έχει εργαστεί σε 41 projects συγχωνεύσεων και εξαγορών, στις οποίες τα ζητήματα ανθρώπων και κουλτούρας ήταν ιδιαίτερα δύσκολα.
Είναι παγκοσμίου φήμης ομιλητής σε θέματα Employer Brand Management, ενώ έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο επιχειρηματικών βιβλίων: «The Employer Brand – bringing the best of brand management to people at work» (Wiley 2005) και «Employee Communications in Mergers and Acquisitions – the soft stuff is the hard bit» (Gower 2009). Πρόσφατα κυκλοφόρησε και μία ποιητική συλλογή γύρω από το people management, με τίτλο «Humanity at Work».